Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh předpjatého komorového mostu
Hofírek, Radovan ; Jurík, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním nížinného údolí a Doľanského potoka na slovenské dálnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov. Byly vypracovány čtyři varianty mostů. Jako nejvhodnější byla vybrána varianta s monolitickým dodatečně předpjatým jednokomorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podepřeny prefabrikovanými vzpěrami. Výstavba mostu proběhne na výsuvné skruži. Na tuto variantu byl vypracován statický posudek dle evropských norem. Návrh zatížení je proveden dle ČSN EN 1991-2 - Zatížení mostů dopravou a dimenzování dle ČSN EN 1992-2 - Navrhování betonových konstrukcí - Betonové mosty - Navrhování a podrobná pravidla. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer 10.1 a Midas Civil.
Most na dálnici D3 v km 33,588 na Slovensku
Lipovský, Václav ; Řeřucha, Kamil (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu převádějícího dálnici D3 přes hluboké údolí mezi obcemi Svrčinovec a Skalité. K této práci byly vypracovány tři varianty, ze kterých byla pro podrobné řešení vybrána varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce byla navržena jako spojitá o pěti polích z dodatečně předpjatého betonu. Nosná konstrukce je betonována po fázích pomocí výsuvné skruže. Celková délka nosné konstrukce je 255,50 m. Půdorysně je most v přímé. Analýza konstrukce byla provedena prostřednictvím několika modelů, které byly vytvořeny v programu Scia Engineer 21.1. Posudky na mezní stav únosnosti a použitelnosti byly provedeny dle platných norem. Analýza konstrukce byla provedena v podélném a příčném směru. Součástí práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje fáze výstavby. Na závěr byla vypracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Dálniční most přes Trať SŽDC
Mičánek, Ondřej ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž k podrobnému rozpracování byla vybrána varianta předpjaté deskotrámové konstrukce o sedmi polích. Konstrukce je betonována na výsuvné skruži v několika fázích. Konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Důraz je kladen i na posouzení konstrukce v jednotlivých fázích výstavby. Pro výpočet účinků zatížení a analýzu fázované výstavby byl použit software Scia Engineer 19.1. Návrh a posouzení je provedeno dle platných evropských norem.
Statické řešení mostu na dálnici Jánovce-Jablonov
Darebníček, Pavel ; Šopík, Leonard (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu na trase Jánovce - Jablonov a jeho statického řešení. Uvažovaná varianta je o čtyřech polích 34+44+44+34m a nosnou konstrukci tvoří monolitický dvoutrám z předpjatého betonu. Výška příčného profilu je po celé délce mostu konstantní. Jednotlivá pole budou budována na výsuvné skruži. Návrh nosné konstrukce je proveden dle mezních stavů, včetně řešení časové analýzy. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru a posudky jsou počítány ručně, podle EUROKÓDU.
Most komorového průřezu
Zifčák, Karel ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce přes hluboké údolí na dálniční komunikaci. Ze tří variant přemostění, které byly navzájem porovnány, byla nejvhodnější dále posuzována. Řešená konstrukce je z dodatečně předpjatého betonu a je tvořena komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podpírány prefabrikovanými vzpěrami po celé délce mostu. Zatížení bylo uvažováno dle evropské normy ČSN EN 1991-2 – Zatížení mostů dopravou, a dimenzování dle ČSN EN 1992-2-Navrhování betonových konstrukcí – Betonové mosty – Navrhování a konstrukční zásady.
Návrh předpjatého mostu na silnici I/38
Valent, Matej ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom dodatočne predpätej a pôdorysne zakrivenej mostnej konštrukcie na ceste 1.triedy. Most sa nachádza na novovznikajúcom juhovýchodnom obchvate pri českom meste Havlíčkův Brod. Boli navrhnuté tri varianty riešenia hlavnej nosnej konštrukcie, z ktorých bol vybraný komorový prierez zo sklonenými krajnými stenami. Celkové rozpätie mostu, s dĺžkou 273,0m, bolo rozdelené na 7 polí. Súčasťou práce je aj návrh postupnej výstavby konštrukcie. Bolo vykonané posúdenie na medzný stav únosnosti a použiteľnosti. K práci je vyhotovená vizualizácia a výkresová dokumentácia.
Dálniční most přes Trať SŽDC
Mičánek, Ondřej ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž k podrobnému rozpracování byla vybrána varianta předpjaté deskotrámové konstrukce o sedmi polích. Konstrukce je betonována na výsuvné skruži v několika fázích. Konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Důraz je kladen i na posouzení konstrukce v jednotlivých fázích výstavby. Pro výpočet účinků zatížení a analýzu fázované výstavby byl použit software Scia Engineer 19.1. Návrh a posouzení je provedeno dle platných evropských norem.
Most komorového průřezu
Zifčák, Karel ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce přes hluboké údolí na dálniční komunikaci. Ze tří variant přemostění, které byly navzájem porovnány, byla nejvhodnější dále posuzována. Řešená konstrukce je z dodatečně předpjatého betonu a je tvořena komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podpírány prefabrikovanými vzpěrami po celé délce mostu. Zatížení bylo uvažováno dle evropské normy ČSN EN 1991-2 – Zatížení mostů dopravou, a dimenzování dle ČSN EN 1992-2-Navrhování betonových konstrukcí – Betonové mosty – Navrhování a konstrukční zásady.
Návrh předpjatého komorového mostu
Hofírek, Radovan ; Jurík, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním nížinného údolí a Doľanského potoka na slovenské dálnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov. Byly vypracovány čtyři varianty mostů. Jako nejvhodnější byla vybrána varianta s monolitickým dodatečně předpjatým jednokomorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podepřeny prefabrikovanými vzpěrami. Výstavba mostu proběhne na výsuvné skruži. Na tuto variantu byl vypracován statický posudek dle evropských norem. Návrh zatížení je proveden dle ČSN EN 1991-2 - Zatížení mostů dopravou a dimenzování dle ČSN EN 1992-2 - Navrhování betonových konstrukcí - Betonové mosty - Navrhování a podrobná pravidla. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer 10.1 a Midas Civil.
Statické řešení mostu na dálnici Jánovce-Jablonov
Darebníček, Pavel ; Šopík, Leonard (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu na trase Jánovce - Jablonov a jeho statického řešení. Uvažovaná varianta je o čtyřech polích 34+44+44+34m a nosnou konstrukci tvoří monolitický dvoutrám z předpjatého betonu. Výška příčného profilu je po celé délce mostu konstantní. Jednotlivá pole budou budována na výsuvné skruži. Návrh nosné konstrukce je proveden dle mezních stavů, včetně řešení časové analýzy. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru a posudky jsou počítány ručně, podle EUROKÓDU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.